søndag 7. januar 2018

I gang med C9 kroppen trenger en rens etter jul.



Hei Høpp og godt nytt år.

Her er julen ryddet ut,og kaker å andre søtsaker er tømt.Nå er det nytt år og nye muligheter.
Kroppen trenger en rens å jeg har startet på C9 kuren fra Forever living.Pakken inneholder alt du trenger for de 9 dagen + oppskrift hefte og dagbok.

Målet er å gå ned 12 kg i vekt,men kommer jeg under 70 kg er jeg fornøyd.Jeg trenger
en rask vekt nedgang får å bli motivert,og dessuten trengte kroppen min en rens.Derfor
passet C9 pakken meg perfekt nå.Da får jeg hjelp til å starte å begynne et sted.Dessuten er
det en egen facebook side som en kan snakke med andre og få gode middagstips,godt med motivasjon å råd fra andre.Jeg har til å med kjøpt meg en ellipsemaskin
på finn.no.Så nå blir det andre boller her:)

Kuren er tøff de to første dagene.Jeg var trøtt,grinete og sulten.Dag 3 gikk jeg på vekta å den viste -2
kg.Dag 3 var jeg så fornøyd med vekt nedgangen og motivert til fortsettelsen,og dagen gikk som
en lek.I dag er jeg på dag 4 å jeg føler at dette går veldig greit.Føler meg ikke sulten og jeg har fått
tilbake energien.Så da heier jeg på meg selv,og håper jeg kan fortsette å være like flink som nå.
Skal veie meg på dag 6 så da kan jeg blogge litt igjen om fortsettelsen.Så følg med.

God søndag med eller uten kur:)

Hobbyvimsa finner du på Facebook,snapchat og instagram @hobbyvimsa og @hobbyvimsaart

Dette innlegget er ikke sponset har betalt det selv:)

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails