tirsdag 9. januar 2018

Dag 6 på C9 kur oppdatering



Heisann!!

Her kommer en oppdatering på dag 6 for dere som vil høre hvordan det går med C9 kuren.
De to første dagene var et mareritt.Dag 3 var veiing å jeg hadde mistet 2 kilo.Etter dette har
det egentlig ikke vært noe problem.Ble så motivert av vekt nedgangen at jeg bare gledet meg
til fortsettelsen.I dag er jeg altså på dag 6,og det betyr veiing.Vekten i dag viste 3,4 kilo
mindre enn da jeg startet.Hipp hurra nå skal jeg klare resten.I går tok jeg 2 glass pepsi max!!!
Har ikke smakt det på 5 dager så det var lykke:)
Har også smug spist 3 biter kokesjokolade,men dette er små sprekker til å være meg:=)

C9 kuren passer meg perfekt da jeg ikke visste hvor jeg skulle begynne.Her står det skrevet
hva jeg skal spise,mengder og til hvilket måltid.Det er slik jeg må ha det.Jeg er kronisk syk
og full av medisiner så kroppen min har nok også godt av denne rense kuren.Kommer
tilbake med oppdatering på dag 9 som er den siste dagen.

Har en vennene som selger..

Hobbyvimsa finner du på Facebook,snapchat og Instagram har jeg to kontoer @hobbyvimsa @hobbyvimsaart


Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails