mandag 4. desember 2017

DIY Lag din egen lysring,interiør....

Dette trenger du






Hei hopp!

Har lenge hatt veldig lyst på lysringene som er så poppis for tiden.På søndag
rota jeg rundt inne på hobbyrommet mitt,og fant stash til å lage.Har du en ring
eller ståltråd som er tykkere enn min blir det perfekt.Lagde en ring som jeg tapet
sammen med elektriker tape.Disse klypene til små lys bruker jeg mye,og tror de er kjøpt
på panduro,men litt usikker.Satte på en klype med lys i å malte alt med gull maling fra
søstrene grene.Hanken til lysestaken er også lagd av ståltråd som er malt.Lagde bare en
krok øverst og nederst.Små lys får du hos søstrene grene.

Ha en fin ny uke!!

hobbyvimsa finner du på snapchat,facebook og instagram har jeg to kontoer @hobbyvimsa @hobbyvimsaart

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails