lørdag 25. november 2017

Eventyr tre Laget av grantre,hjemmelaget julepynt lager du nesten gratis







God kveld!!

Denne uken har jeg holdt på med eventyrtreet mitt.Sett bilder av slike på nettet
å hadde lyst på et selv.Har lett etter fremgangsmåte,men uten hell.Nå har jeg
prøvd meg frem selv,og dette ble resultatet.Vil anbefale å lage ett mindre tre
med færre grener.for mitt er stort og tungt.Har hugd grantre og plukket mose i
skogen.Stubben jeg fant på min vei ble også pyntet med mose.Alt jeg har pyntet
med er plukket eller ting jeg hadde fra før.Denne pynten kostet meg kun 2 sneller
med ståltråd fra Panduro.Hipp hurra får gjenbruk.Har fått så mange spørsmål om 
DIY oppskrift
på snapchat,instagram og facebook.Så i morgen lager jeg et innlegg og prøver å
forklare.Så titt innom igjen i morgen:)

Min nettbutikk kan du besøke HER

Hobbyvimsa finner du på snapchat,facebook og instagram 
@hobbyvimsa og @hobbyvimsaart
Følg meg gjerne der

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails