lørdag 25. november 2017

Bestilt sko på nett,og det var letter enn jeg trodde.




Hei hopp!

I går kom disse skoene i posten til meg fra FootWay.no.Har aldri bestilt sko på nett før
da jeg trodde det var veldig styrete.Footway hadde super service og skoene kom to dager
etter at jeg klikket de hjem.Inne på siden sto det mål av fot så du kunne sammenligne,og
finne riktig størrelse.Skoene passet perfekt ,og var enda FINERE i virkeligheten.
Passer ikke skoene legger du dem i esken og legger de i en slitesterk pose,og sender
de gratis i retur.Lett som en plett.

Jeg trengte et par sorte skinnsko som kan brukes til hverdag og fest,og disse er bare
perfekte til det.Siden jeg ikke er så veldig høy kom jeg litt mer opp fra bakken nå:)
Gummisålen under gjør skoene fantastiske å gå på.Vedder på at jeg har de beste føttene
etter julebordet:)Dette er kvalitetssko jeg kommer til å ha i mange år fremover.

Footway sin skobutikk kan du besøke HER
Mine sko finner du HER

sponset innlegg

Hobbyvimsa finner du på facebook,snapchat og instagram @hobbyvimsa @hobbyvimsaart
Min nettbutikk finner du HER

God helg!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails