torsdag 26. oktober 2017

Tips til å lage gresskarlykt DIY

Gresskarlykt 2017


Gresskarlykt 2016

Gresskarlykt 2015

Hei høpp!!

Nå nærmer det seg Halloween og barna gleder seg så her.Jeg synest det er nesten like
gøy som barna.Spiser godteri å ser skrekkfilm på kvelden vært år jeg.Vi skal i
skrekkparken på lørdag,og tirsdag går barna i nabolaget å samler inn godteri.
Huset er pyntet med sculls,edderkoppspinn og andre skumle saker.

For lengre holdbarhet på gresskaret smør utskjæringene med vaselin.Holder
seg også lengre om det står under tak.Jeg bruker en stor skje å skraper ut
innholdet i gresskaret med.Men et godt tips er å bruke miksmasteren da
blir det fart på sakene:)

God Halloween!!

Min nettbutikk er fylt opp med masse julegaver ta en titt HER

Du finner hobbyvimsa både på facebook,snapchat og instagram.Maleriene 
mine har også en egen side på insta @hobbyvimsaart Følg meg 

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails