mandag 12. juni 2017

Bok anbefalinger i sommer,lydbøker genialt på stranden.








Hei hopp!

Jeg elsker lydbøker og bruker storytel appen på telefonen.Storytel kan du besøke HER
Jeg går rundt med propper i ørene her,og er helt i min egen verden.Genialt med bok på øret
da er hendene fri,og jeg kan feks vaske hus.Jeg er Buzzador og buzzet storytel i fjor sommer.
Etter at jeg testet det har jeg kjøpt det flere ganger.Koster 199 kr i mnd,og du melder deg av å på
som du selv ønsker.På stoytel kan du velge å vrake i flere tusen titler.Du kan også velge ebok å
lese selv.De har også barnebøker.Bildene over her er de seks bøkene jeg har lest den siste uken.
Kan anbefale alle sammen.

Så da er det bare å laste ned storytel appen og lytte i vei:)

Ha en fin ny uke!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails