fredag 7. april 2017

Gjenbruksprosjekt Del 4





Hei høpp!

Da er enda et maleri i mitt gjenbruksprosjekt ferdig.De andre maleriene og før bilder finner du lenger ned på siden her (skroll ned).Rammen har jeg pusset ned,grunnet å malt i sort matt.Teknikken jeg
har brukt her kalles mixedmedia.Har malt med akryl.decopage,kullstift,pastellkritt og struktur.
Nå har jeg kun et maleri igjen som skal få en make over.

Innrammet maleri 53*64 kr 1300

Flere maleri finner du i min nettbutikk HER

Ta gjerne kontakt får et godt tilbud på mail linsoll@hotmail.com
om du finner noe i butikken:)

Følg meg gjerne på facebook HER
Instagram @hobbyvimsa og @hobbyvimsaart
Snapchat Hobbyvimsa

God påske!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails