torsdag 2. mars 2017

Gjenbruk prosjekt, gamle maleri får nytt liv


Rammen er pusset ned og malt i fargen matt sort,gikk over med pussepapir tilslutt for
en slitt effekt.Maleri 60*44 kr 1300


Rammen ble pusset,sparklet,grunnet og malt i fargen mocca,et tynt lag med hvit maling ble dratt
over med svamp tilslutt.Maleri Trygghet 76*66 kr 1500

Her har jeg malt over et fotolerret.
Lerret 40*80 kr 1200
Fyrtårn

God kveld!!

Den siste tiden har jeg jobbet med gjenbruk prosjektet mitt.Kjøpte en del gamle maleri
med ramme på bruktbutikken.Utrolig gøy å pusse opp de tunge, solide
 trerammene.I mitt forrige innlegg
under her kan du lese mer om prosjektet å se før bilder.
Nå har jeg pusset opp to rammer,
malt ett lerret og malt to maleplater.
Gleder meg til fortsettelsen,har flere maleri igjen.

Likte du maleriene å vil kjøpe ta kontakt på mail linsoll@hotmail.com

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails