torsdag 30. mars 2017

DIY påskepynt, gjenbruk av gammel påskepynt.





Før jeg startet makeover så eggene slik ut.

Hei hopp!!

Her er det livstegn i fra meg igjen,to dager på rad med blogging er ikke dagligdags.
Pynter litt til påske her for tiden,og gikk gjennom kassen med påskepynt.Disse eggene 
har jeg hatt i mange år,og begynte å bli lei de.Som du vet er jeg ikke glad i å kaste så
da fikk de en make over.De to største eggene ble malt og pyntet med fjær og hyssing.De
minste ble malt og tusjet med gullpenn.Fjernet også sløyfene å dill dallet.Blå fargen blandet
jeg selv med blå,grå og hvit.Prikkene på de blå eggene lagde jeg med svart tusj forresten.

Fjær,hyssing og maling fra panduro hobby.

Så gøy med ny påskepynt helt gratis (alt jeg brukte hadde jeg fra frø).

Har du gammel påskepynt som du er lei..Ikke kast..Gi det nytt liv...

Ha en fin torsdag!!

Hobbyvimsa kan du følge på facebook,snapchat og Instagram @hobbyvimsa og
@hobbyvimsaart

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails