søndag 16. oktober 2016

DIY lag en VW boble med juletre på taket selv



Dette trenger du




Hekla juleaper


Hei hopp!

Ikke jul før om to måneder,men skal du som meg lage ting selv er det greit
å begynne nå.I fjor ble jeg helt betatt av disse bilene med juletre på taket fra
housedoctor.
Tenkte at dette måtte det jo gå an å lage selv til en rimeligere penge.Tror de
koster 300 kr for en bil.I fjor fant jeg ingen passende bilder,men i går gikk jeg rett
på min favoritt bil bobla.Ark bokhandel hadde til å med 50% på de,og jeg betalte
139 kr for to biler.Juletre kjøpte jeg i fjor på søstrene grene tror de kostet rundt en tier
pr stk.Hyssingen er fra panduro.Så da var det bare å binde treet til bil taket å VOILA
julepynt til en tredjedel av prisen:)
Da er det bare å ut og kjøpe bil!!

Hekler juleaper for fullt her.Kun en på bilde som ikke er solgt.Vil du ha en juleape Bestill
linsoll@hotmail.com har også vanlige aper klare her.Dette er supre julegaver.

God søndag!

Klem


1 kommentar:

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails