onsdag 3. august 2016

DIY håndlaget drømmefanger med naturmaterial






Hei hopp!!

Denne uken har jeg prøvd meg på forskjellige drømmefangere.I dag viser jeg deg en ny versjon med
hamptau/hyssing,trepinner,fjær og perler.Alt utstyret er kjøpt hos panduro.Brukte også noen fjær fra
søstrene grene,men de fra panduro er best.Over her ser du fremgangsmåten på selve spindelvevet
fant den på pinterest.Det er mye jobb og det tar tid,men så gøy når den er ferdig.Du kan henge på det du måtte ønske.

Denne legger jeg ut for salg om du ikke gidder å lage selv.Koster 400 kr og 50 kr i porto om du
ikke vil hente den selv.Send mail linsoll@hotmail.com for bestilling.Legger den ut i nettbutikken
min i kveld HER

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails