søndag 1. mars 2015

Bursdagshelg....






Hei høpp!

På torsdag var min lille prinsesse 4 år.Denne helgen feiret vi henne med
resten av familien.Bordet var dekket til fest,og vi hadde lasagne,salat og
baguetter etter hennes ønske.Sjokoladekake fylt med vaniljekrem,og marsipan
pynt ønsket hun seg også.Denne gangen prøvde jeg en ny oppskrift..Super
god og saftig,skal legge ut oppskrift om noen ønsker.Har aldri fått til en så høy
kake før.Delte den i to for å fylle med vaniljekrem,og ta skjedde katastrofen!!
Da topplokket skulle legges på delte den seg i fire til mors store fortvilelse.
Kremen var flytende og la seg i alle sprekker,og kaken så helt J... ut.I full
frustrasjon ble kaken satt i kjøleskapet til dagen etter.Fikk rettet den opp det
beste jeg kunne,og pyntet med marsipan.Kaken ble skjeiv og ikke som jeg
 hadde tenkt,men den smakte godt.Både barn og voksne var fornøyde
 med feiringen så da må en vel være fornøyd.Neste helg blir det barneselskap
juhu gleder meg til det er over:)

God søndag!!

Klem

3 kommentarer:

  1. Bedre med høy kakeføring enn høy sigarføring. I allefall på den alderen :) Lurte på en sak. Kan du publisere den kakeoppskriften? Pliiiiiiis!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel overstått. Den flotte kaka da.
    Klem

    SvarSlett
  3. Forstår katastrofekjenselen
    .... men det er jo ikke utseendet på kaken som regnes.... 😀

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails