mandag 22. desember 2014

Jul i huset...






Hei høpp!

En liten oppdatering fra vårt julehjem.Her har sykdom herjet den siste tiden,og vi er langt fra
klare til jul.I dag må jeg ut å få kjøpt de siste julegavene,og huset skal få en liten vask.
Begge barna er forkjøla og har feber i 40 så her får vi lage jul så godt vi kan.Barna har
vært syke siden torsdag,og håper de kan være friske til julaften.I morgen skal vi ha grøtfest,og
kappløp om mandelen.Huset blir fylt av familie,og vi skal virkelig kose oss.Min søte tanteunge
skal overnatte her,og barna gleder seg stort.Julaften skal også feires her med fult hus.
Vår julemiddag består av kalkunfilet,waldorfsalat,potet og grønnsaker,svisker,saltpotetgull.
Dessert riskrem,kaker og moltekrem.

Jeg er vokst opp med ribbe på julaften,men har ikke spist dette de siste 10 årene da
 svinekjøtt slår inn på leddgikten min,og gjør meg dårligere.

I går kveld kom juletreet på plass og med treet kom julestemningen i hus.
Skal få tatt litt bilder av det i dag og vise deg.

Ønsker deg en riktig God Jul

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails