mandag 29. september 2014

DIy make over av gamle øl flasker




Hei høpp!

Starter denne uken med å vise deg i min siste DIY (do it your self).
Mannen min kom over disse tyske øl flaskene,og tenkte at de kunne jeg
bruke til noe.Nå har de stått ganske lenge her,og jeg har klekt ut flere
bruksområder,men ente tilslutt på denne versjonen.

Flaksene ble vasket og grundig tørket.Malte med akryl maling fra
søstrene grene i kobber farge.Tilslutt lekte jeg meg med mannen sin
elktriker tape.den er myk og lett å kobbe med.Flaskene kan brukes som
vase eller lysestake.

Da er det bare for deg å lage dine egne flasker:)

Ønsker deg en fin ny uke!

Hobbyvimsa finner du på instagram og facebook for daglige 
oppdateringer.

Du kan også besøke min nettbutikk HER

klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails