søndag 10. august 2014

Nå blir det matkasse hjem på døren...Adams matkasse


Har lenge tenkt å teste Adams matkasse,men ikke fått surret meg til det.
Skal vist spare både tid å penger på dette så vært å prøve ut.Grunnen
til at jeg ville teste er at jeg er matlei.Vanskelig å velge hva en skal spise,og det
blir ofte det samme som blir servert her.I matkassen er det oppskrifter å alt av
ingredienser.Følger selvfølgelig med oppskrifter.Maten er nøye planlagt å det skal
være næringsrik mat.Gleder meg til pakken kommer om en ukes tid.

Vil du også teste mat på døren har de nå et godt tilbud,bruker du
denne rabattkoden  K182519
Får du også en gratis fruktkurv med på din første levering.

Bestill HER

Har du testet mat på døren?Vil gjerne høre ris og ros...

Ønsker deg en fin ny uke!!

Klem

2 kommentarer:

  1. Hei;) Jeg har vurdert å abonnere på matkasser til de store guttene mine;) Denne sommeren har de vært lite blogging her. Jeg har sikker gjort som humla, bare summa avgårde og kost meg i sola. I dag er det slutt på min ferie, litt vemodig, men greit.
    Denne sommeren har jeg har virkelig nytt hvert sekund;)
    Nå satser vi på en flott høst;)

    Klem fra Ann-MariSå enkelt og greit;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei høpp!

      Ja da burde du hive deg på nå som det er prøve tilbud,og du får også en frukt kurv med på din første levering:)Godt å høre at du har hatt en fin sommer:)Høsten blir bra det vet jeg:)

      Ha en fin ny uke!!

      Klem -L-

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails