tirsdag 15. juli 2014

Kul lampe fra bruktbutikken




God morgen!!

Stikker innom for å vise mitt andre bruktkupp på en uke.Denne falt jeg pladask for!
Passer perfekt til bordlampen jeg kjøpte på kremmerhuset for en stund siden.
Lampen funker som bare det,og har fått plass i lesekroken min.Når barna er i seng
benker jeg meg til i denne stolen som forøvrig er gammel norsk design,og fra bruktbutikken
den også selvfølgelig.Boken jeg leser nå er Godt nok for de svina ja får du har vel hørt om
Tinteguri?

Skiltet på veggen er fra Interiørdrømmer i Bø
Bordene er fra Søstrene Grene
Saueskinn og pute fra Bohus
Resten er brukt kupp.

Følg meg gjerne for daglige oppdateringer på Facebook
og Instagram @hobbyvimsa

Nyt deilige sommer dager!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails