fredag 11. juli 2014

Bruktkupp chesterfield...




God morgen!!

Nyter deilige sommer dager her hjemme for tiden,og blogging er ikke noe som
 blir prioritert.Håper du også har en fin sommer?
Tidligere denne uken ramlet jeg over en chesterfield sofa på bruktbutikken.
Falt pladask for denne,og nå er den min.Det er en treseter og en stol,og nå er jeg
på leit etter en sofa til som kan passe sammen med denne.Si i fra om du vet om en
treseter.Ellers har jeg malt lille doen denne uken,og gjort enda et kupp...Kommer
snart tilbake med flere oppdateringer.Tar med meg barna på hytta i dag for å bade,det
er det eneste som funker i denne tropevarmen:)

God helg!!

Besøk gjerne min Eplabutikk HER

Klem

2 kommentarer:

  1. Grattis med det nye kuppet. Kult! En chesterfield gir alltid et skikkelig særpreg til interiøret.
    Ønsker deg en flott sommer. Klem Madelén

    SvarSlett
    Svar
    1. Er super fornøyd å til den prisen da:)

      God sommer til deg også og god helg!!

      Klem -L-

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails