mandag 2. juni 2014

Utfordring uterom










Utfordringen inne ho NIB jentene denne måneden heter Uterom.Passer  jo
perfekt siden sommeren har kommet for fult her i Skien.
Kos i et hjørne på verandaen er mitt bidrag....

Vil du delta selv eller se flere flotte bidrag trykk HER
Masse fin inspirasjon om du kunne trenge det til din uteplass.

Utfordringen finnes også på instagram.
Følg meg gjerne der @hobbyvimsa

Nyt ny og solrik uke!!!


Masse nytt er lagt ut i min Eplabutikk HER om du vil ta en titt:)

2 kommentarer:

  1. Sånne store grønne planter gjør meg sååå glad!
    Men så er jeg veldig boho oversized av meg. lol.... Er på flyttefot om dagen, og gleder meg masse til å komme inn i ny leilighet. Da er slike planter og "palmer" øverst på ønskelisten :)

    xo

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails