fredag 6. juni 2014

Min grønnsakshage og kortreist mat.




Sommerfugllavendel på ute bordet.

God morgen dere!!

Da var fredagen her igjen,og helgen kan starte.Blir en stille og rolig helg sammen med 
barna.Vi planlegger ferien som starter snart,og vi gleder oss veldig.Hele familien
digger Danmark så turen går dit i år som i fjor,og året før.Fjor årets hytte er også
leid i år,og vi skal kose oss i Danske skoger,Legoland,Lalandia og Løveparken.

I dag ville jeg vise deg hvordan det spirer og gror i grønnsakshagen min.Har brukt
gamle pallekarmer for innramming av beddene.Hønsenetting ble stiftet fast i karmen,
for at ikke pus skal bruke det som toalett.
Her har vi plantet urter,gulerøtter,tomat,salat,spinat,reddik og gressløk.Så i sommer
skal vi plukke inn deilige grønnsaker fra vår egen hage.Dette må en vel kunne kalle kortreist mat.

Ønsker deg en fin helg med dine!!

Klem

2 kommentarer:

  1. Så lur løsning med hønsenetting rundt bedene.
    Jeg elsker pallekarmbed og hadde det tidligere. Savner det egentlig, det å kunne gå ut i hagen å plukke ferdige sukkererter og salat. Håper vi finner et hus med hage :)
    God helg til deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei høpp!

      Ja måtte sette opp noe for kattene,og dette funker som bare det.Gleder
      meg til å ut å plukke mitt eget:)Håper du får hage:)

      God helg!!

      Klem Linda

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails