fredag 2. mai 2014

Fredags stemning...




Hei høpp!

Siden det var rød dag i går,og alle butikkene var stengt.Sitter jeg her å tror at det er mandag
i dag.Blir helt ør av disse røde dagene jeg!!Men det er jo faktisk fredag og helg.
Huset er reint,og på bordet står det fargerike tulipaner som spretter ut om kapp.
Ute skinner solen,og det ser ut til å bli en strålende helg.

Jeg begynte med storrengjøring (vegger og tak) i fjor her.Har fortsatt igjen bad og stue.
Planen var å starte med dette forrige helg,men da kom jeg ikke i gang.Da får vi se om
jeg kommer i gang denne helgen.

Får ofte spørsmål fra dere fine lesere om mine forskjellige lag det selv prosjekter.
Trykk HER så kan du skrolle deg igjennom alle tipsene.

Mine maleri finner du HER

Ønsker deg en strålende helg!!

Klem

6 kommentarer:

  1. Ønsker deg ei fin helg:)klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så fine tulipaner :) Jeg klarer alltid å drepe mine, hehe. Ønsker deg en riktig god helg videre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Uff da:( Da er det bare å prøve igjen:)

      God helg!!

      Klem -L-

      Slett
  3. Så nydelige bilder og stoff-isen til barna var jo kjempemorsom! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. takk for fine ord:)

      God helg!!

      Klem -L-

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails