søndag 6. april 2014

Litt av gårsdagens fangst på gjenbruksmarked i Skien.


Lampen uten lys


Lampen med lys


I går trosset hele familien sykdom,og kom oss avgårde på gjenbruksmarked.
Med litt smertestillende innenbords tok jeg fatt på skatte jakt med både
 ektemann og avleggere på slep.Fikk med meg
mange skatter,og i dag viser jeg deg den ene.

På et bord gjemt bak mange andre lamper sto denne divaen nedstøvet.Fikk
hjertebank ved første blikk,og fikk røsket den til meg for en 50 lapp.Vel hjemme
ble den omhyggelig vasket,og mannen min ga den nytt støpsel.Planen var å få tak i
stor diamant pære,men det fant vi ikke.Der i mot fant vi denne digge pæren på 
lampehuset.Dette er en leddpære som kostet mye mer enn lampen,men med 2 års
garanti lyser den vel opp her i mange år.Ble super fornøyd med resultatet,og jeg tror
kosekroken nå er komplett.Legg merke til dyreskallene som har kommet opp på veggen.
Kom tilbake i morgen så skal jeg fortelle om de,for de og mye annet ble med meg hjem
fra messen i går.

Nyt søndagen!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails