mandag 14. april 2014

En norsk klassiker...






Hei høpp!

Har glemt å vise før bilder av stolen jeg fant hos Skrot Tor her i Skien.For en
50-lapp ble den min.Den er bare helskjønn i mine øyne.Godt ned sitte,og
utrolig god å sitte i.Den passer også perfekt til de nye bordene fra Søstrene Grene.
Stolen ble omhyggelig vasket med salmiakk og grønnsåpevann.En gammelrosa pute
og skinn (islandsk villsau) fra Skeidar ble lagt i.Jeg er stor fornøyd med resultatet.
Ble nesten skilsmisse her,for mannen var ikke like imponert over stolen.Den dritten
skulle ikke han ha i stuen!!Etter at den kom på plass syns han det ble veldig fint.
I påsken skal jeg sitte her å lese Tinteguri som ble lastet ned på ipoden for en måned
 siden.Har startet på boken,men har hatt liten tid til å prioritere lesing.

Ønsker dere en fin påske!!

Klem

Linda


3 kommentarer:

  1. Hei! Denne stolen var kjempe fin, vi har fått en lignende av svigermor. Elsker den, men det knallrøde/oransje stoffet synes jeg ikke passer så godt inn i vår stue. Så den skal få et nytt trekk i nærmeste fremtid, heller mot blå. Ønsker deg ei flott påske og en fin tirsdagskveld. Klem Monica.

    SvarSlett
  2. Hei!!

    Ja også er den knall god å sitte i:)Lykke til
    med prosjektet:)

    Nyt uken

    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Wow er bra å være tilbake med eksen min igjen, takk Dr Ekpen for hjelpen, jeg vil bare gi deg beskjed om at du leser dette innlegget i tilfelle du får problemer med kjæresten din og fører til skilsmisse og du ikke Ønsker skilsmissen, er Dr Ekpen svaret på problemet ditt. Eller du er allerede skilsmisse og du vil fortsatt at han / hun skal kontakte dr. Ekpen stavebeslåingen nå (ekpentemple@gmail.com), og du vil være glad for at du gjorde det

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails