mandag 10. mars 2014

Borte bra men hjemme best...




Hei høpp!

Da er vi hjemme igjen etter en fantastisk opplevelsesrik weekend i Stockholm.
Var hjemme seint i går kveld,og har fått ryddet ut av koffertene,og vasket litt klær.
Tatt masse bilder som jeg skal gå igjennom så kanskje det kommer noen her,og litt
info om selve turen etterhvert.

Har ikke sett barna siden torsdag,og savner de veldig.Skal snart sette meg i bilen
for å hente de i Bø.En pose med gaver ligger i bilen,og to spente barn gleder seg til
å åpne.

Koser oss veldig på ferie,men gud å godt og komme hjem igjen også:)
Er litt ør å vet ikke helt hvor jeg skal starte,men finner vel ut av ting snart..

Ønsker deg en fin dag!!

Klem

4 kommentarer:

  1. Hei skjønne ღ
    Hørtes ut som en fantastisk tur, Stocholm har jeg
    aldri vært - men det står høyt på ønskelisten :)
    Er så koselig å titte inn her til deg, vakkert hjem
    med masse personlig, fargerikt og herlige bilder...
    - både her og på instagram - kjekt å titte inn her
    til deg, men må bare beklage at jeg har vært så
    dårlig på å legge igjen noen ord... Er nok ikke
    helt i form kjenner jeg, selv om jeg ønsker det :)
    Her regner deg i bøtter og spann - så her er jeg
    for det meste hjemme og under pleddet i sofaen
    - og selvsagt sufer jeg litt på nett for å se inn til
    dere bloggere og instagram`ere for å få litt
    inspirasjon på en ellers så grå uværsdag :) Takk
    for titten - og så ønsker jeg deg en fortsatt fin dag
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for alltid fine ord mette:)

      God helg!!

      Klem -L-

      Slett
  2. Duuu, - så utrolig koselig du har det! Elsker de gamle møblene dine som kommer så til sin rett i hjemmet ditt. Og takk for tips til ovner og varmepunmper. Vi kjøpte en trollgammel villa for snart to år siden, og både pumpe og ovn står virkelig klar for utskiftning med tid og stund, for å si det sånn. Men, i dag er det SOL SOL SOL og varmt i været her i Skien, - så da er det bare å nyte varmen. Herlig med Cathrine Holm kjelen med blomster i forresten, den ideen skal jeg regelrett kopiere! Klem fra Beate

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisan!!

      Takk for fine ord:)Og ja det er bare å kopiere:)

      God helg!!

      Klem -L-

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails