tirsdag 11. februar 2014

Perleblomster i emalje pynter opp kjøkkenet.





Hei høpp!!

Dere som har lest bloggen min en stund vet at jeg er svak for perleblomster.Gamle
og nye emalje saker har blitt plantet i.Den lille emalje baljen er et gammelt bruktfunn.
Koppen og kammerstaken er ny,og det var noe av det jeg shoppet med meg fra
Danmark i sommer.Vanskelig å ta gode bilder inne på vårt kjøkken da det kun er
et vindu der inne.Det er heller ikke ofte det kommer noen solstråler inn her,men
lykken er i taket når de først kommer.

Perleblomster minner meg om våren,og ute smelter snøen om kapp med varmegradene.
Det er da en gang slik at jeg ikke er glad i vinter og snø,men smiler over all snø som
forsvinner.Vi har en fin tid i møte,og mye å gledes over.

Koser meg med OL og i dag er det jo både sprint og skiskyting.
Heia Norge!!

Nyt dagen!!

Klem


1 kommentar:

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails