onsdag 26. februar 2014

Marsipankake tips til pynt om du ikke er den store kake pynteren.





Min lille/store prinsesse er 3 år i dag,og ønsket seg marsipankake på dagen sin.
Jeg har bakt sukkerbrød og fylt det med vaniljekrem,ferskensyltetøy og mengder
med kremfløte.Avsluttet det hele med et marsipanlokk.Kakepynting er ikke min greie,
og vet ikke helt,men dette ligger bare ikke til meg.

Så mitt tips er:

Skriv ut et bilde og laminer det (lamineringsmaskin fåes på chlas olson).
Legg det laminerte bilde på kaken,og pynt rundt.Så pynter jeg med barnas
leker.Lagde små stjerner av marsipan, og la en sløyfe rundt kaken
 med rosa silkebånd.Enkelt og greit.

Kaken ble saftig og god så da får pynt være pynt.

Nye maleri er lagt til i dag og du finner de HER

Velkommen til Cecilie som ny følger her inne:)

Ha en fin dag!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails