fredag 24. januar 2014

Sy leker til barna dine selv...




God dag dere!!

Her er et lite knippe av lekene jeg selv har laget til barna mine.Personlig og
gøy å kunne gjøre det selv.Figuren pinocchio sydde jeg til Thord for noen år
siden,og han fikk selv velge figur.Begge barna har fått hvert med på selve prosessen,
og de har klipt å satt inn nåler.En fin aktivitet for mor og barn,og ikke minst får de en ny 
leke når den er ferdig.Kroppen til dukken er sydd på maskin,men resten er laget for hånd.
Oppskrifter på lekene er fra bøkene til Tone Finnanger (Tilda)..Det er mye pirkearbeid,men
gøy når selve prosessen er over,og en har laget noe selv.

Fortsettelse følger...

Nyt helgen med dine!!

Klem

5 kommentarer:

  1. Stilige dukker med klær og alt. Skikkelig pirkarbeid. Liker sånt :D Jeg strikker og hekler mest til dukker for tiden. Men kanskje jeg engang blir venner med symaskinen igjen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke så vanskelig,men det er en del pirke arbeid...
      Lykke til med symaskinen:)

      Nyt søndagen!!

      Klem Linda

      Slett
  2. Kjempestilig,du er flink ;)ikkje jobb for meg,eg er liksom ikkje glad i putlearbeid!
    God helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei da er ikke dette hobbyen for deg hi hi!!
      Egentlig ikke så glad i pirk jeg heller,men dette
      var gøy altså:)

      Nyt søndagen!!

      Klem -L-

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails