torsdag 9. januar 2014

Svart og gull en nydelig kombinasjon.




God morgen dere!!

Endelig et nytt innlegg fra meg.Dagene flyr avgårde,og det blir liten tid til blogging.
Denne uken har jeg fått hengt opp nye bilder på Mamis Cafe i Skien sentrum.Har altså
to utstillinger for tiden,du finner også mine maleri på Supernails and Body i gågata.
Er du i nærheten så ta turen innom.Har også mange nye maleri hjemme om du vil ta en
titt er det bare å komme.Har ikke lagt ut de siste maleriene til salg da det er håpløst
å få tatt skikkelige foto av de for tiden.

Ellers går dagene med til trening og barne bursdag forberedelser.Min lille gutt blir 5 år
i morgen,og på søndag skal han feire med vennene sine.

Julepynten er for lengst pakket vekk,og litt nytt har kommet i hus.Er så glad i disse nye lys lyktene
fra Åhlens.Lyser utrolig fint med gull farget innside.Maleriet på veggen har jeg malt,og det finner du

Nyt dagen!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails