fredag 31. januar 2014

Gått Amok på Kremmerhuset





Hei høpp!

I går var jeg innom kremmerhuset på Herkules her i Skien.ÅÅÅ gud!!! der er mye fint nå,
og det burde stått fareskilt på utsiden.Prøvde å gå forbi,men det var alle disse deilige 
vår fargene som jeg bare ble dratt i mot.Har sett favo lampen min der også...hmm
må tenke litt på det....

Shoppet tre nye duker,lysestaker,kranium og en fjær.Vegg i vegg ligger søstrene grene,
og der fikk jeg jammen med meg enda en budha.Krise i heimen når en har shopping
forbud,og prøver å spare penger til Stockholm i begynnelsen av mars.Ikke ofte
jeg kjøper nytt dill dall til heimen,men nå har jeg flyttet rundt på ting og kost meg.

Dette er ikke et sponset innlegg jeg bare elsker kremmerhuset.De har mye
lekkert til lekre priser som passer min lommebok.

Fare for flere bilder de neste dagene....Sy leker til barna selv fortsetter til uken.

God helg!!

Klem

3 kommentarer:

  1. Ja men jeg er helt enig med deg!! Kremmerhuset har sååååå mye fint og det beste av alt er at en ikke et blakk når man går ut igjen:) kjekt å se hva du har sydd!! Gleder meg til å se!! Ha en fin fredag kveld!! Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine ting! Elsker den lyseblå fargen. Kom mai du skjønne milde, sier nå bare jeg :D

    God helg til deg og dine!

    Klem
    Ingrid

    SvarSlett
  3. Enig med deg!! De har utrolig mye fint på Kremmerhuset!

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails