søndag 24. november 2013

DIY pynt gamle eggeglass selv...


Slik ble egge glassene etter make over... 


Slik så det ut før jeg begynte prosjektet...

God morgen dere!!

I dag kommer det en reprise på egge glassene jeg malte for to år siden.Det kommer stadig
nye lesere her på bloggen så kanskje ikke alle har fått de med seg.

Egge glassene på det øverste bildet ble kjøpt på bruktbutikken for en tier.
Brukte akryl maling.Malte først en hoved farge.Etterpå brukte jeg tynn pensel og hvit maling,
for å lage en blondekant øverst.Tilslutt prikket jeg prikker med tilda ansikts verktøy.Her kan
du selvfølgelig bruke en tynn pensel til prikkingen.Egge glassene på det nederste bildet fant
 jeg på hytta vår.De hadde så nydelige farger originalt som jeg ville beholde.Lagde kun en
 blondekant og prikker på disse.

Til dere som har fulgt bloggen min lenge håper dere holder ut med litt repriser.
Holder på en uke til nå med forberedelser til jolemarknaden i Seljord.Når messen er
over skal det bli andre boller her på bloggen:)

Ønsker deg en fin søndag og ny uke!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails