mandag 25. november 2013

DIY Lag et juletre av en gammel bok,gjenbruk...


God dag dere!!

Forrige uke lagde jeg dette juletreet av en gammel bok.Vil du også lage et kommer
 fremgangs måten her..Brukte en bok med 200 sider.Når du bretter former treet seg
selv,og du trenger ikke å lime.Start med å ta av den harde fronten på boken.


Brett slik en gang..


Brett over igjen på denne måten.Den nederste flikken som stikker ut,stappes
inn i selve bretten om du skjønner:)


Om du har gjort det riktig skal det se slik ut.


Så er det bare å fortsette til hele boken er brettet på denne måten.Du vil se at treet
former seg etterhvert som du bretter.Pynt med det du vil.Jeg hengte på en stjerne jeg
hadde liggende.


Lykke til om du vil lage ditt eget!!

Husk at hobbyvimsa også er på facebook og instagram
 følg meg gjerne..

Nyt ny og kreativ uke!!

Klem


7 kommentarer:

  1. Fint! Eg lagde av eit ukeblad før eit år,men dette var "reinare" med enkle fargar. Kanskje eg må på fretex å kjøpa meg ei bok imorgon! :)
    ha ei fin veka!

    SvarSlett
  2. Det var jo skikkelig stilig og genialt:)
    Ikkje mye eg lage til jul, men dette var jo noe for meg:)
    Fin mandag til deg)
    Charlotte

    SvarSlett
  3. Også et godt tips til juleverksted på jobb :-)

    SvarSlett
  4. Herlighet, så mye jobb, men for et fantastisk stilig resultat!! Flinking! ☺

    SvarSlett
  5. Så flott!

    God adventstid fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails