fredag 15. november 2013

DIY Jule Kremmerhus....


God morgen!!

Fortsetter med gjør det selv prosjektene mine fra i fjor.Håper det kan være til inspirasjon.
Er jo så koselig å pusle med litt julepynt nå i tiden før selve høytiden finner sted.
Vil du lage disse enkle kremmerhusene finnes fremgangsmåten HER

Velkommen til Ingrid Serine som ny følger her på bloggen.

Til dere som liker gjør det selv prosjekter så finnes det en egen blogg
med dette HER

Nye maleri er lagt ut for salg HER

Ønsker deg en fin helg!!

Klem


4 kommentarer:

  1. OJ! Som jeg skvatt da jeg så navnet mitt i innlegget! Tusen takk :) Superkoslig delikat kremmerhus!

    SvarSlett
  2. Å så fint kremmerhus. Dette må jeg prøve å lage :-) Flott og inspirerende blogg du har :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fine ord.Godt du ble inspirert:)

      Nyt dagen!!

      Klem -L-

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails