tirsdag 1. oktober 2013

Soverommet vårt med sengegavl gjenbruk.





God morgen dere!!

Tidlig oppe å ikke gråter!Her er huset helt stille,og jeg sitter med varm kaffekopp å nyter 
stillheten.Våknet 05.30 i dag og fikk ikke sovet mer så da var det bare for meg å starte
daegn.Barna sover enda så må nok snart inn å vekke de,og få de avgårde til barnehagen.

Viser i dag bilder fra soverommet vårt.Har lenge sagt at jeg skal bytte ut dette senge
teppet,men har ikke funnet et jeg liker enda.Har store planer om å sy et av alle retro
 stoffene mine,men dette prosjektet har jeg ikke fått begynt på enda.Senge gavlen er
en gammel dør som har blitt omhyggelig pusset ned og malt.Nattbordene er også gamle
oppussing prosjekter.Lamper og skinnfeller fra Ikea.
Maleriet på veggen er det største jeg noen gang har malt 120*100.Du finner mine
maleri HER

Ønsker deg som titter innom en strålende høstdag!!
Faktisk 1 oktober allerede....

Klem

7 kommentarer:

  1. Elsker sengegavlen din! :)
    Jeg har planer om å lage en selv, men har ikke funnet ut hva og hvordan helt enda :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fine ord:)

      Lykke til med å lage selv:)

      Nyt dagen!

      Klem Linda

      Slett
  2. Nydelig sengegavl, kjempefin farge - hva heter den?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei høpp!

      Takk for fine ord:)

      Her er link til alle mine farge koder

      http://hobbyvimsa.blogspot.no/search/label/Malings%20koder

      Nyt dagen!

      Klem Linda

      Slett
  3. Nydelig og den sengegavlen er bare lekker :-)
    Nyt kvelden!
    klem Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fine ord Vibeke:)

      Nyt uken:)

      Klem Linda

      Slett
  4. Så koselig med en titt inn på soverommet deres.
    Vakkert med det blå både på gavl og nattbord :)

    Herlig tirsdagskveld til deg og dine.
    Her har jeg endelig fått nok hode over vann til å sette meg ned å lese blogger - endelig! Såå kos å ta runden og lese og kose meg og da måtte jeg selvfølgelig innom søte deg!

    Stor klem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails