tirsdag 15. oktober 2013

En ny pyntepute gir nytt uttrykk i stuen.




God dag!!

Forrige onsdag var jeg på damenes aften(Bohus).En flink dame fra Pej
lærte oss mange triks i hjemmet,og neste års mote trender.Hun viste hvordan
en sofa kunne få nye uttrykk kun ved å bytte ut puter og "stæsj.
Hun hadde satt sammen noen puter til en fin farge kombinasjon,og
jeg la merke til at denne kombi var den samme jeg hadde hjemme i min
sofa.Med unntak av den rosa puten.Da gikk jeg til innkjøp av denne rosa
puten,og jammen gjorde  puten "susen" i hjemmet mitt.Dette var virkelig
prikken over i`en.Puten er av merket Eightmood og selvfølgelig kjøpt på
Bohus.

Begge peace puten har jeg sydd,den bakerste er laget av en utslitt genser.
Gull duken på bordet er fra kremmerhuset.

Vil du ha et nytt uttrykk i din sofa?Det er ikke alltid så mye som skal  til
kanskje en pute kan gjøre mye også hos deg....

Nyt dagen!

Klem

2 kommentarer:

  1. Nydelig farge på den puta og det gjorde susen :-) Kjempefint!
    Nyt dagen flinke deg :-)
    klem Vibeke

    SvarSlett
  2. Den er helt nydelig,og god kvalitet på selve puten.Skal jammen kjøpe flere puter
    i dette merket.Liker når en kan kjøpe en ny ting,og det blir en slik forandring i stuen:)

    Klem på klem -L-

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails