onsdag 30. oktober 2013

DIY julepynt sy søte pepperkakemenn.


I dag kommer et lite tips om julepynt.Dette er lett og greit for barna også å
få til.En fin aktivitet for hele familien.I år har jeg også laget fattigmenn.Da brukte
jeg hvit filt og rød tråd.
Fremgangsmåten finner du HER

I dag skal jeg og nabo jentene her på ladies night i Seljord.Damene
stikker av fra mann og barn,pynter seg og nyter en kose kveld.
Frøken fin er en herlig butikk med klær,sko,smykker og vesker så
da finner vi nok juleantrekket.

Nyt onsdagen!!

Klem

4 kommentarer:

  1. så fine
    jeg lagde noen lignende for noen år siden
    og er så glad i dei
    nyt dagen
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Så fine dine kagemænd er.
    En rigtig god idé.
    God tur ud i aften. Hyg dig.
    Fortsat dejlig dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  3. Så stilig! Dette kan jo til og med jeg sy :)

    SvarSlett
  4. Kjempeskjønne ❤️

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails