lørdag 5. oktober 2013

Bryllups skoene står fremme på speil kommoden.



God morgen!!

Her i Skien øser regnet ned,og det er grått og trist.Planen for dagen er eventyr-
fabrikken med barna.Der skal vi møte søs og hennes datter for lek og skravling.

Dagens bilder er fra soverommet vårt.Den gamle speil kommoden er et brukt kupp,
og den er virkelig et smykke i seg selv inne på soverommet.På kommoden står de hvite
hjerte skoene jeg giftet meg i,og minner meg på den fantastiske dagen.Sto  hvit brud
en sommer dag i 2007,og skoene kjøpte jeg på DNA.

Ha en fin lørdag!!

Klem

3 kommentarer:

  1. HALLO SØTE LINDA:)
    Å FOR EN FIN SMINKEKOMODE
    GØY Å HA FREMME DISSE SKONA
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Du er heldig som har en slik nydelig speilkommode. Vakkert pyntet med gode minner.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig å ha de skoene fremme da :)
    Skulle gjerne hatt mine fremme.. men da måtte jeg funnet et sted til dem, også har jeg no grønske på dem jeg ikke får fjernet :/

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails