mandag 12. august 2013

Turkis lyslykt og slutten...




God morgen dere!!

Da er helgen over,og en ny uke med mange gjøremål har startet.Helgen har vært fin
å mye har vært på tapetet..På fredag var jeg og søs en tur på byen og koste oss stort.
Lørdag var det 1 års dag til min søte tantunge Helena.Barna ville overnatte så vi dro hjem uten de.
Trøtte foreldre la seg i hver sin sofa med godteri,brus og netflix på tv skjermen.For
 noen uker siden så vi siste episoden av Orange is the new black, kul serie som jeg anbefaler 
videre.Nå har vi startet på første sesongen av Homeland,liker denne godt også jeg.

Så over til min turkise lyslykt,får stadig spørsmål fra dere lesere på hvor den er kjøpt.
Kjøpte den i nettbutikken lille Lamaison som nå er lagt ned.Har ikke sett den noen
steder etterpå så vet ikke hvor du kan få tak i den nå,dessverre.

Hortensiaen har blomstret fint i hele sommer,men begynner nå å bli litt "Pjusk".
I går tok jeg meg sammen,og ga den litt stell.Klipte av visne blomster,og
den fikk ny stor potte og næringsrik jord.Håper dette ikke er slutten for min
vakre Hortensia.

Ønsker deg en fin ny uke!!

Klem

2 kommentarer:

  1. Så deilig å kunne koble helt av med en tvserie, hørtes helt fab ut!

    Ønsker deg en fin ny uke, søte deg!
    klemklem

    SvarSlett
  2. Imponerende å klare å holde liv i en hortensia så lenge :)
    Ha en finfin kveld videre :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails