mandag 26. august 2013

Retrovilla tapet og House Doctor.



Fineste sykkelen som står utstilt ved inngangen til AlleTiders Hjem.
Butikken kan du besøke på Ås ellers finner du nettbutikken HER




En av dagene skal det bakes Cup Cakes i nydelige former fra House Doctor.
(Kjøpt i nettbutikken som linken ligger over her).


nydelige eye candy tapeten fra Retrovilla.Gleder meg til å lage
noe gøy av denne.

Nye maleri er lagt til om du vil ta en titt i mitt verksted HER

Ønsker deg som titter innom en fin ny uke!!

Klem

3 kommentarer:

  1. Hadde jeg hatt en sånn sykkel tror jeg sannelig jeg skulle tatt opp syklingen igjen :)
    Ha en fortsatt fin dag!
    Hei fra Eva

    SvarSlett
  2. Sååå herlig pyntet sykkel. :)
    God ny uke.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Herlige farger! :)

    ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails