fredag 16. august 2013

Gulvteppe med stjerner.



Her om dagen fant jeg dette nydelige gulv teppe med stjerner på Skeidar.
Det er to ting jeg syns er vanskelig å kjøpe,og det er gulvteppe og gardiner.
Dette falt jeg for med en gang.Teppet er av ull,og må derfor tørr renses.Mannen i huset
syns kjøpet var helt idiotisk!!Ull teppet på golvet når vi har to småbarn og en
katt.Jeg syns det var et godt kjøp da det hørtes lettvint ut med tørr rens.Kast
på litt pulver og støvsuge det vekk etterpå.Så lett var det sa damen i butikken,
og ikke bare det teppet kan brukes på begge sider.Så da får vi se når det har gått litt
tid om dette var et godt kjøp!!!Fint er det vertfall:)

Har du gjort noen gode eller dårlige kjøp i det siste?

Pakker på her og gjør meg klar til helgens blogg treff på Ås.Gleder meg:)

Ha en fin helg med dine!!

Klem

14 kommentarer:

  1. Kjempe lekkert teppe!!! Jeg digget d!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja syns selv det er lekkert:)

      God helg Yvonne!!

      Klem Linda:)

      Slett
  2. Så fint!!! Har selv ett ullteppe, men aldri hørt om noe pulver til og rense med :/ har vasket mitt med hageslangen jeg :P Hvor får man dette pulveret?

    Nyt helga søte du,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei høpp!!

      Damen på Skeidar sa de hadde det på Biltema...

      God helg til deg også Jatte;)

      Klem Linda

      Slett
  3. Eg har så stor bestemmelsesvegring på desse to plana at eg førebels verken har gulvteppe eller gardiner i huset! Syns for øvrig teppet var fint, og at det sikkert er deilig med ull under føttene i vinter!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi hi!!Jammen godt å høre at vi er fler:)

      Nyt ny uke!

      Klem Linda

      Slett
  4. Hei !

    Teppet var fint det ! Og veldig godt med ull under beina, vi hadde ull før! Vi har et teppe med litt lange "hår", gubben her var nok ikke så imponert han heller da det kom i hus.... ha ha..

    Kos deg i helga ! Hanne :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er fantastisk godt,og jeg er super fornøyd så langt.
      Da kan mannfolka bare være misfornøyde hi hi!!

      Nyt ny uke!

      Klem Linda

      Slett
  5. Det var kjempeflott! Har store problemer på gulvteppe fronten..ønsker meg et rundt teppe..så skal det jo være perfekt også:P Jaja...spørs om jeg finner det noen gang;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hadde lyst på rundt jeg også,men ga opp..

      Super fornøyd med dette så langt:)

      Lykke til med å finne rundt teppe:)

      Nyt ny uke!

      Klem Linda

      Slett
  6. Kjempefint!!
    Stjerner blir liksom aldri feil:)

    Ha en fin helg ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir ikke feil:)Enig med deg..

      Nyt ny uke!

      Klem Linda

      Slett
  7. Så kjempefint teppe,eg er heilt avhengig av teppe på gulvet,så lunt og så fint❤
    God helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er en frysepinne,og helt avhengig av teppe
      på gulvet:)

      Nyt ny uke!

      Klem Linda

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails