søndag 4. august 2013

Gamle hus med sin egen historie..



Kilde:Seriously for real



God morgen dere!!

Jeg elsker gamle hus!! og fantaserer om hvordan de ser ut inni.Her om dagen da jeg
surfet på nettet fant jeg disse husene,og tenkte jeg måtte dele de med dere.De er jo
et kunstverk i seg selv.Tenk deg historien til disse husene.Hvem har bodd her?
hva gjorde de som bodde her?og hvorfor har ingen tatt seg av husene?

Mannen min har den samme fasenasjonen for gamle hus som meg.Når vi er på kjøre tur
er ofte gamle hus en snakkis i bilen.Noen ganger har vi til å med stoppet å tittet inn
 vinduet.Om jeg vinner i lotto en dag skal jeg kjøpe et falleferdig hus for så å bygge det
opp igjen slik det så ut i sine glansdager.

Fantaserer du når du passerer gamle falleferdige hus?

Nyt søndagen!!

Klem

8 kommentarer:

  1. Ja klart det er fasinerende =) må si vi som bor på byga og høre historier fra ens eget hus er veldig spennende!Selv om vi ikke har sånn kjempe gammelt hus så har det sine historier =)

    Ønsker deg en fiiiin dag!!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er ekstra gøy å høre historier om sitt eget hus:)


      Nyt dagen!

      Klem Linda

      Slett
  2. Heilt klart og veit du rett ved siden av oss står et flott gammelt hus som forfaller og det er dei utskjæringene og dei vinduene og håper noken kjøper og fikser det opp for trist når dei bare står og når det mørkner så vil eg helst ikkje bli redd og lage meg spøkelsehistorier hihi:)

    Nyt søndagen!
    klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Her hadde jeg fort laget mine egne historier ja hi hi!!

      Håper noen steller for det gamle huset snart:)

      klem Linda

      Slett
  3. Jepp, jeg er helt klart bitt av den samme basillen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei høpp!

      Godt å høre at vi er flere med samme sykdommen
      Madeleine:)

      Nyt dagen og snart helg!!

      Klem -L-

      Slett
  4. Spennende det huset på den lille øya da. Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig...Sitter å funderer på
      hvordan det ser ut inni det:)

      Nyt dagen og snart helg!!

      Klem -L-

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails