onsdag 3. juli 2013

Sommer på soverommet.


Nydeligste speil kommoden fra finn.no


Sengegavl en gammel dør.Nattbordene er også brukt kjøp.


Neste prioritering blir nytt sengeteppe,men enn så lenge får dette duge.


Maleriet er malt av meg mer info finnes HER

Har vasket stor rent på soverommet.Vegger,vindu,lister og tak har blitt skrubbet med
grønnsåpe og salmiakk.Rene sommer gardiner har kommet opp,og litt ommøblering 
ble det også.Er så deilig å legge seg på rent rom.Flere bilder fra soverommet kommer.

Tusen takk for alle fine ord dere legger igjen det varmer..

Nyt kvelden og morgendagen!!

Klem


3 kommentarer:

  1. Så fint dere har det.
    Likte veldig godt sengegavlen og nattbordene :)
    Ha en fin sommer, og sov godt :)

    SvarSlett
  2. Åhhhh, jeg har jo en slik kommode som jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med!!!! Nå er det bare å finne fram pussepapir og maling!!!!
    Tusen takk for tips!!!!!!!!
    Og du har også fått meg hektet på ullkuler....... Sitter og limer hele dagen, jeg😄😄

    SvarSlett
  3. Vilken fin blogg du har.
    Sänggaveln var jätte häftig :)

    Kram Malin

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails