mandag 15. juli 2013

Ny fransk flaske pryder hjemmet vårt.




God morgen dere!!

Dere som har fulgt bloggen min en stund vet at jeg elsker sifon flasker.De vakre
franske flaskene passer perfekt på det gamle pidestallskapet mitt.På Herning senteret
i Danmark finnes det en interiør butikk med navnet MosterD,og det var der jeg fant denne,
og mye annet herlig interiør snacks.De to bakerste flaskene hadde jeg fra før,og den i front er ny.
Denne har mønster og er litt mindre enn de andre.Ønsker meg en flaske i fargen turkis,men den
har jeg ikke funnet enda.

Ble litt mer avslapping på hytta enn vi hadde tenk da begge barna var syke hver sin dag.
Ble ikke tid til at mor kunne gå i bruktbutikker som hun hadde planer om.Fikk med
meg to fretex butikker det var alt.Skal vise mer fra min shopping i et senere innlegg.

Nyt ny uke!!

Klem

1 kommentar:

  1. Så vakre sammen! De kledde å stå på det nydelige turkise skapet :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails