torsdag 18. juli 2013

Handle nett og oppvaskkluter i korall & Mintgrønn.


På søstrene Grene I Danmark fant jeg dette herlige nettet.En av mine yndlingsfarger
 for tiden er korall.Jeg er flink til å ha med disse på butikken isteden for å kjøpe poser.



Solgte ut alle mine kluter,og hadde planer om å slutte med klut produksjon.
Fikk så mange henvendelser etter dette at det bare vare å finne fram hekle
nålen igjen.Elsker de nye fargene korall og mintgrønn.Har også mange i dus
rosa og lyseblå nå.

Vil du se mitt utvalg finner du det HER

Tilbud på kluter frem til søndag 21.07

Oppvaskkluter kr 65 pr stk eller
 4 stk for kr 200

Nyt dagen!

Klem

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad roligt att hitta in till dig!
    Så mysiga saker du gör.
    Ha en bra dag
    //bara Anna
    Annacecar.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Så koselig du likte bloggen min Anna;)

    Takk for fine ord:)

    Nyt dagen..

    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Så fine farver du har valgt til kludene.
    Det må være sommerfarver.
    God og dejlig dag til dig.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails