tirsdag 4. juni 2013

Speil kommode min nye skatt.


På speilkommoden står dette gamle sette.Flasken er av nyere dato,og
er fra Lisbeth Dahl.



Speilkommoden står inne på soverommet i speilet ser du sengen.


Her er sengen med gamle nattbord og en dør som har blitt malt og pusset opp.
Den gamle døren har fått ny funksjon som sengegavl.

Den snille damen jeg kjøpte skapet av ga meg denne herligheten
 med på kjøpet.

Holder på med en make over av soverommet,og nå har jeg kommet enda et
skritt videre.Speil kommoden har lenge stått på min ønskeliste.Her om dagen
fant jeg en på Needy møbler som forøvrig er et genialt konsept på facebook.
Kun 5 minutter unna ventet denne skatten på meg,og utrolig nok for en veldig
god pris.

Kommoden hadde stått i garasjen i mange år,og trengte en omhyggelig vask
med grønnsåpe og salmiakk vann.Hun vi kjøpte det av hadde prøvd å fått
opp det ene skapet som var låst uten hell.Min mann sto i en halv time med å 
få dirket det opp.Vi fantaserte om at de lå skatter og masse penger inni der
hi hi!!Tilslutt fikk han det opp,og det var dessverre helt tomt,men den 
største skatten har jeg jo fått,SKAPET MITT!!

Ønsker deg en strålende tirsdag!!

Klem

5 kommentarer:

  1. Vakkert soverom med nydelige farger :) Jeg smaker sterkt på tanken om en gammel dør på soverommet selv. Har dere festen den til veggen eller sengen?
    Tråkker litt rundt hos deg i kveld, for nå er det en stund siden sist. Sees sikkert i et annet innlegg. :)

    SvarSlett
  2. Vi har festet den til veggen.Mannen min kjøpte 4 vinkler
    på en bygghandler,og festet to oppe og to nede.

    Klem -L-

    SvarSlett
  3. OMG! Sykt fin speilkommode! For et drømmemøbel!! :) Tenk at noe sånt kan stå så nær og støve ned i en garasje..bra at du fikk reddet den!:)

    SvarSlett
  4. Hei! Hvilken farge/maling har du brukt på døra/sengegavlen og nattbordet? Utrolig fint!

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails