mandag 24. juni 2013

Hagen blomstrer.




God morgen dere!!

Regnet øser ned,og plantene vokser vilt.Det er sommer og jeg ønsker meg sol,
men noe positivt er det med regnvær.Vi slipper og vanne blomstene!!
Storebror elsker tomater,og i år har han fått sin egen tomatplante.Denne snakker
han med,og vanner selv.Lillesøster knekte den største grenen,og han gråt sine store
tårer.Hadde planer om å kjøpe et nytt med tomater på så han kunne våkne til det,
men nå vokser planten som bare det så her kommer tomater tror jeg.

Ønsker deg en fin og kreativ ny uke!!

Besøk gjerne mitt verksted HER nye maleri er lagt til.

Klem

4 kommentarer:

  1. Uff, nå fikk jeg vondt i hjertet av storebror! Godt naturen ordner opp :)

    SvarSlett
  2. Stakkars.. tror jeg faktisk hørte det :-/

    SvarSlett
  3. Så flotte blomster du har med gladfarger.
    Tomaten ser jo veldig sprek ut nå så storebror får nok tomater,
    og det fortjener han så glad han er i planten sin.
    God sommer-mandag fra Marit.

    SvarSlett
  4. Nydelig blomstring hos deg. Litt regn gjør bra også da. Bare det ikke blir for mye.
    Klem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails