torsdag 30. mai 2013

Lene Alexandra Bra nok,en bok anbefaling.


I går lå jeg syk under teppet her.Har startet opp med ny medisin på grunn
av min leddgikt (cellegift).I går fikk jeg en skikkelig reaksjon,og kastet opp,
og hadde store smerter i mage og rygg.Cellegift er hardt for kroppen,og
 magesekken må tilvenne seg det nye stoffet.Følte meg slapp og
sliten,og trengte en skikkelig boost.

Har lenge tenkt å lest boken til Lene Alexandra så i går lastet jeg den ned
til min ipod fra ibooks.Tok ca 20 sekunder så lå boken der,genialt spør du meg.
I boken finner du mange tips til å finne deg selv,og ikke være en kopi av andre.
Dette er en bok om trygghet,selvfølelse og selv respekt.Boken er lettlest,og jeg leste
 den faktisk ferdig i går.

Kan anbefale denne boken på det varmeste både på en god og en dårlig dag.
Må si det står respekt av denne damen som har bygd seg selv opp stein for 
stein.I boken nevner hun flere ganger at skal vi bygge et hus må vi ha en
grunnmur.Mange gode tips her som jeg skal ta med meg videre.

Jeg lastet boken ned fra ibooks da de ikke hadde den på Ark.no som jeg pleier
å bruke.Selve boken får du sikkert på de fleste bokhandlerne.

Vil du lese mer om boken kan du besøke siden til Lene Alexandra HER

God lesing!

Klem

5 kommentarer:

  1. Å, vennen min! Synes ikke det er noe moro når du er så dårlig altså. Vet hvordan det er, selvom det er lenge siden, kanskje år siden jeg var så dårlig. Vil at du skal være like bra som jeg er for tiden, og skal prøve å sende over "goood" "frisk" energi over til deg. Unner deg alt godt!
    <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tar i mot energien din snuppa:)

      Bedre i dag enn i går så det går den rette veien.
      Snart er jeg Linda igjen:)

      Klem naboen

      Slett
  2. Må bare sende masse klemmer og varme tanker til deg❤
    Den boka virka veldig bra,sikkert noko som eg kunne likt å lest:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Hei Linda! Så synd at du reagerer sånn på medisinen, men det er jo ikke så rart, siden det er cellegift. :/ Håper det hjelper og at du får en fris og fin sommertid. Klem!:)

    SvarSlett
  4. Uff, håper formen er bedre og at kroppen vender seg til medisinene!!

    Har kjempelyst å lese denne boken selv - kanskje jeg skal kjøpe den for bursdagspenger :D

    Ønsker deg en herlig helg,
    Klemmer fra Jatte♥

    PS: Husk gavedrysset hos meg, avsluttes 6.Juni :D

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails