tirsdag 21. mai 2013

Barnebok anbefaling "Martin og Boblemaskinen.

 



God morgen dere!!

For noen uker siden fikk jeg en mail angående denne barneboken.Ble spurt om
jeg ønsket å lese boken for mine barn.Dette er altså et sponset innlegg.
Boken er beregnet for barn fra 5 år.Har altså lest den for mine barn på 4 og 2 år.
Storebror elsker denne finurlige boken,og han lo så tårene trillet.Lillesøster gjør
det samme som storebror,og ler han gjør hun det også.Selv om hun nok ikke helt forsto,
hadde hun det også gøy. 

Martin og boblemaskinen er skrevet av Sjur Dagestad.
Boken har flere artige bilder,og er skrevet på en humoristisk
måte som faller barna i smak.På baksiden står denne advarselen:

Denne boka inneholder:
Ei mannfolk gæææærn tekopp heks som lager menneske te,og har ånde
som stekt grisepromp.Flere blokkfløyte drap,kongelige spyfluer og Norges
største seigmanntyveri.

Anbefaler nok denne boken til større barn,men mine barn hadde det gøy!
De lærte mange nye ord,og dette fikk satt fantasien i sving hos storebror.
Barn spør jo ganske ofte om hva ting betyr,og det er ikke alltid like lett å 
forklare disse ordene.Bak i boken finnes en ordliste,og den var virkelig til
god hjelp for liten og stor....

Har du lyst til å lese boken kan du ta en titt på
hjemmesiden www.boblemaskinen.no HER

Ha en fin ny uke!!

Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails