tirsdag 16. april 2013

Soveroms møblene er ferdig malt.




Da fikk jeg endelig malt den gamle døren som vi bruker som sengegavl.
Har brukt den samme nydelige fargen som på nattbordene.

Farge koden er:

2510-B70G 4194
Lady Supreme finish,silkematt.

              Da gjenstår det bare å få tak i et litt mer fresht sengeteppe med tilhørende
             puter.Akkurat nå har jeg kun dette,og man tager det man haver ikke sant?

             Nå er rommet vasket,og sengen har fått nytt sengetøy.I natt skal vi jammen
            meg sove godt i nytt rom.Jeg har ligget på sofaen,og mannen min har ligget
            i køyesengen inne på Thord sitt rom i natt.Nå kan vi flytte inn på soverommet
                                                            igjen:)

                                                         Nyt dagen!!

                                                             Klem





11 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Nydelig farge!
    Supreme finish er så flott på møbler syns jeg! Blir det lille ekstra)
    Ha en super dag)

    SvarSlett
    Svar
    1. Super fornøyd her Mille M:)

      Nyt resten av uken!!

      klem på klem -L-

      Slett
  2. Nydelig! Skikkelig fin farge!:) Synes faktisk det ble kjempefint med det brune sengeteppet til:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for koselige ord <Linda:)

      Nyt resten av uken!

      Klem din navnsøster:)

      Slett
  3. Så fint det ble med døra som sengegavl!! Vi hadde flere gamle dører lagret på en låve, men gadd ikke ta de med da eiendommen ble solgt....Angrer veldig når jeg ser så fine du fikk det til!!!
    Så fine og behagelig farge!!
    Kjempeflott, rett og slett!
    Klem Siri

    SvarSlett
  4. Så utrolig fint det ble, utrolig vakker farge!klemmer

    SvarSlett
  5. Kjempeflott! og superfine farger :) sengeteppet var nå ikke så verst synes jeg ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Junepune.Sengeteppet får holde
      en stund til har ikke funnet noe jeg kunne
      tenkt meg enda:)

      Nyt resten av uken!

      klem Linda:)

      Slett
  6. En god natt ønskes dere i det mintgrønne paradis. lekkert ble det.
    Klemz

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for koselige ord

      Ha en fortsatt fin uke!!

      Klem Linda

      Slett
  7. Jeg elsker fargen! Så fint det ble!! Ha en god helg :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails