fredag 19. april 2013

Pidestalskapet ble malt lys turkis..




Slik så skapet ut før jeg startet make over:)




Jeg er suuuper happy!!!Har nå endelig fått tak i pidestalskap som har
stått på min ønskeliste det siste året.Heiv meg over skapet med en gang,
for å gi det min beste behandling.Elsker den lyse turkise fargen,og ja som
du har forstått er jeg fornøyd...

Hva syns du??

Koden er:
SO520-B50G

Lady supreme finish matt.

Barnefri i helg og vi skal på fest i kveld juhu dette blir gøy..
Ønsker deg en fin helg.

Klokker og maleri på bildet har jeg malt,og de finner du HER

@hobbyvimsa oppdaterer på instagram

Klem


8 kommentarer:

  1. Nydelig skap og for en deilig farge!!!! Klemmer

    SvarSlett
  2. Utrolig vakkert skap!:) Et sånt skap står høyt på ønskelisten min også, men ikke lett å finne det perfekte. Godt man ikke har dårlig tid;)

    Fin helg til deg,
    klem klem

    SvarSlett
  3. Et nydelig skap og herlig farge,blei kjempefint:))
    God helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så flott det ble!! Aldeles nydelig farge :)
    God helg, og kos deg på fest! Her blir det jobbing...
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  5. Utrolig fin farge!! Skapet ble kjempefiiiint :)

    God Lørdd`a til deg,
    Klemmer♥

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails