mandag 1. april 2013

Påske bilder..mine siste...




Da er påsken nesten over,og vi kan nyte den siste dagen.Da begynner en ny epoke,og
nå er det liksom lov å vente våren.Håper dette nydelige været fortsetter,og snøen 
smelter vekk i en fei.Snart skal jeg sette i gang med veranda rengjøring,og ute møblene
skal settes på plass.

Men nå skal altså den siste påske dagen nytes med min lille familie.Her kommer
mine siste påske bilder....I innleggene under ser du flere påske bilder...

Nyt dagen!

Klem

5 kommentarer:

  1. Fiiine påsken :)

    Herlig med mange fridager.

    Bra det snart er over :D

    Har også oppsummert litt i dag.

    SvarSlett
  2. Så fin påskepynt!
    Vi har vært på tur siden onsdag, og i dag skal vi hjem å pakke vekk påska regner jeg med ;)

    SvarSlett
  3. Så koselig pyntet hos deg, her er det ingen påskepynt å spore. Ikke det at jeg har prøvd heller *ler*

    Maiaklem

    SvarSlett
  4. Nydelig femarmet lysestake! :) Ja, påsken er over..må nok rydde bort påsken jeg da..sukk:P Har vært så deilig med litt farge! Men det kommer nok inn mer farge etterhvert:))

    Ha en fiiin tilbakevending til hverdagen i morgen da;)

    SvarSlett
  5. Flotte påskebilder!!!
    -tenk nå er våren her, det er så deilig!. Snart sommer og sol .
    Ønsker deg en fin dag !!!!

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails